Långt inlägg.

Jag somnade förut och sov i en och en halv timme! Drömde en jätte sjuk dröm om att jag och Sandra var påväg hem från en semester, jag lät henne övningsköra fast än att jag inte hade tillstånd. Hon kör av vägen och vi voltar ner i ett dike. Alltså den där känslan när vi voltar, det kändes så sjukt verkligt, undra om det känns så i verkligheten också.
Ingen av oss fick några allvarligare skador som tur var, dock var bilen totalkvaddad. Obehaglig dröm.
Mötet gick jätte bra, känns kul att kunna vara med och påverka vad som sker/ska ske.
I förrgår köpte jag färg och tillbehör för att måla min hallspegel som idag är i ek till vit eftersom det skulle passa mycket bättre. När jag idag satt och räknade på vad det skulle kosta mig att köpa en ny istället och slippa kladda skillde det inte mer än cirka 80-90 kronor så jag åkte och lämnade tillbaka färgen och köpte en vit istället! Återkommer med bild när den är uppsatt!
Nu ska jag äta något och sen bädda ner mig i soffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0