Förändringar sägs vara någonting bra.

Erik och Sophie kom aldrig hit då det dök upp en sak som behövde göras!
I brist på annat att göra vägde jag mig nyss och konstaterade att jag gått ned ett kilo till. Sen starten, dvs januari har jag gått ner lite mer än fem kilo, och det bästa av allt är att jag har gjort det på rätt sätt. Jag har inte gått på någon diet utan jag har tänkt på vad jag ätit och tränat regelbundet, ändrat min livsstil. Något jag gjort är att nästan helt ha uteslutit pasta, ris, bröd, potatis osv med vissa undantag och jag har aldrig mått så bra som jag gör nu utan det. Grönsaker och kött/kyckling/fisk är det bästa som finns, det är det min kropp mår bra av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0