Inkomst före träning.

Vaar tvungen att gå tidigare ifrån skolan idag eftersom min lillebror skulle byta mina bromsskivor.
Egentligen skulle han gjort det igår men det fattades verktyg osv. Nu är det i alla fall gjort och jag har besiktning på onsdag, hoppas på att det inte dyker upp något nytt som måste fixas nu bara.
Händer inte så mycket i mitt liv just nu, jag tränar när jag kan och jobbar resterande tid och går nu sista veckan i skolan.
Imorgon är jag leeedig, då blir det först skola, sen blir det x-fit 60 min och step 60 min.
Veckans träningsschema kommer se ut såhär:
Måndag: Skola och jobb så ingen träning
Tisdag: X-fit och step
Onsdag: Skola och jobb så ingen träning
Torsdag: Skola, sen årsstämma med styrelsen
Fredag: Step 45 min
Lördag: Jobb, cyklar så det blir ju något i alla fall!
Söndag: Aerobic 60 min
Känns lite jobbigt att man inte kan gå på alla de pass man vill nu när man jobbar så mycket, men man får göra det bästa av situationen! Man har ju å andra sidan varit bortskämd med att kunnat gå på allt man velat sen i januari!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0