Bra helg!

Gårdagen var mycket lyckad.
Efter att jag tränat gick jag hem och fortsatte med allt som ska fixas. Vid tre åkte jag bort till Emelie där även Ida och Linn var. Linn agerade frisör till dem och slingade deras hår.

Sen blev det en sen middag hemma hos Linn med Emelie, Emelie, Linn och Ida. Vid halv 12 stod taxin utanför som tog oss upp till Torekällberget.
Därefter vart det efterfest för vissa av oss hemma hos bästa Emma. Jag somnade vid åtta imorse men gud vad roligt vi hade!

Började dagen med en lunch på Nancy's med Emelie, Emelie och Ida. Efter det gick vi hem hit och totaldäckade. Senare på kvällen gick vi bort till Linn för att hämta bilar och sakerna som blev kvar igår.
Nu har jag hållt på och fixat och donat här hemma ett bra tag.
Ska strax gå och lägga mig då jag sovit cirka fyra timmar det här dygnet haha!

Imorgonbitti är det tvättstugan som kallar en sista gång och storstädning. Har lite andra små saker jag måste fixa också men känner ändå att jag ligger i fas!

Dags att sova sista natten i lägenheten innan resan nu, känns lite märkligt. Det är så kalt och stelt här hemma nu sen jag plockade bort alla saker men allt känns ändå väldigt väldigt bra!

Lånar lite bilder av Linn och Ida!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0