Hejdå älskade lägenhet.

Nu gick luften ur mig.
Gick upp klockan sju för att tvätta allt som fanns kvar att tvätta. Har grundstädat hela lägenheten, såhär noga har jag aldrig städat tidigare haha.
Emelie kom hit vid tolv för att hjälpa mig med lite saker jag inte kunde göra själv, som att bära ner den gigantiska resväskan till bilen, hade aldrig klarat det själv haha.
Sen åkte vi bort till ÖB för att bunkra upp med torrshampo bl.a.
Efter det åkte vi bort till jobbet för att jag skulle låna häcksaxen för att knipsa upp låset på mitt förråd som någon tagit. Det förrådet kan inte varit tilltittat på flera år för jag hittade en fantaflaska från 90-talet haha!

Nu är i alla fall allting klart, bilen är packad med halva mitt liv. Om cirka en timme kommer killen och hämtar nycklarna! Sen får jag hänga hemma hos Ida ett tag själv då hon jobbar. 19.15 är det dags för step!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0