Inte så trevligt, men nu är det gjort!

Man märker direkt när man inte tränat på en vecka. Stepen idag var rolig som vanligt men väldigt jobbig.
När jag hade ätit lunch och duschat tog jag mig själv i kragen och rensade avloppet i badrumshandfatet. Har aldrig gjort det tidigare men det var ingen konst, dock inte så jätte trevligt haha.

Jag har legat i soffan nästan hela dagen, ibland får man göra det!
Nu har jag precis deklarerat och det visade sig att jag får tillbaka nästan 9000 kr, helt okej!

Mitt norska bankkort damp ner i brevlådan för en stund sen, var lite orolig för att det inte skulle hinna komma men det hann det!

Ska strax äta lite middag och sen vid åtta ska jag vara hos Emma för lite födelsedagsfika!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0