Introduktion imorgon.

Nervositeten inför introduktionen på jobbet imorgon börjar smyga sig på. Är såklart jätte spänd på att komma igång med att jobba men det är läskigt på samma gång.
Nu är det jag som ska bli upplärd, inte vara den som lär ut. Jag ska inte klaga, det här är nyttigt för mig. Att ge sig själv en utmaning.
Vi kommer hålla på till cirka ett och sen ska vi till gymmet för att teckna medlemskap. 
 
Vid sex imorgon kommer Frida äntligen hit. Vi har inte bestämt om vi ska gå ut och äta eller laga någonting tillsammans här hemma så vi får se. Om vi bara ska sitta hemma och dricka vin eller om vi ska ta en runda på stan har vi inte heller bestämt. Blir nog i alla fall inga jätte mängder alkohol eftersom det är dags för jobb igen på lördag.
Har fått veta att jag kommer jobba i snitt fem dagar i veckan, med största sannolikhet blir det mer under högsäsongen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0