På plats i mitt nya hem över sommaren.

Det har varit lite dålig uppdatering sen i torsdags men har inte haft tid att skriva.
 
Idag klockan nio påbörjade jag och Malin vår bilresa mot Sandefjord. Resan gick väldigt bra och vi var framme klockan sex!
 
Direkt när vi klivit ur bilen bli vi och Mimmi indragen på ett uteställe mitt emot där vi bor för en filminspelning. Helt galet! Man var ju inte riktigt i form för det efter sju timmars bilresa men vi gick upp och fräschade till oss och gick med på att vara med, kul och oväntad upplevelse haha!
 
Imorgon ska vi gå till Skatteverket och banken för att fixa det sista!
Efter det ska vi hjälpa till på restaurangen och ställa iordning uteserveringen. 
 
Är helt slut nu och tänker snart gå och lägga mig, skriver imorgon igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0