Sista dagen på Ica maxi.

Imorse hände en väldigt sjuk grej.
Jag vaknar i panik och kommer och tänka på att det nog var torsdagar man inte fick parkera bilen där jag hade ställt den då jag fick parkeringsböter en gång förut.
När jag vaknar har Maria skrivit ett sms och frågat om det inte var torsdagar man inte fick stå där.
Så frågan är om jag vaknade av mig själv och kom på det eller om jag läste det i sömnen? Helt sjukt.
Eftersom parkeringsförbudet inte börjar gälla förrän nio så hann jag flytta bilen. Ibland blir man lycklig över små saker. Dem tar ju i med att man ska böta 700 kr också.

Nu ska jag somna om en stund. 11.30 är det dags för en timmes styrka och sen jobbar jag mellan 16-20.30. Det är mitt sista pass på Ica maxi. Känns jätte skumt, har ändå varit där i fem och ett halvt år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0