Ställer man upp för någon, ställer den upp för dig.

Egentligen skulle jag varit ledig idag men eftersom jag hörde paniken i min kassaledares röst över det igår kändes det inte mer än rätt att erbjuda mig att jobba.
Jag jobbade 13-20 och innan dess tog jag och Ida en pw på en timme.

Kom nyss hem från Emma. Det blev många skratt idag åt den ena sjuka saken efter den andra.

Imorgon jobbar jag till tre och direkt därefter ska jag och pappa åka upp till hans jobb för att tvätta bilen ordentligt eftersom den sen ska stå under ett skynke så pass länge.
Jag är jätte sugen på att sälja bilen när jag kommer hem och det här är den bilen som tilltalar mig mest för tillfället, men jag kanske hinner ändra mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0