Stolt över mig själv.

klockan nio var vi nere på jobbet för att ha introduktion och vin&matprovning. 
Vi testade även ut den skjorta vi ska ha, till den kommer vi ha mörkblå/svarta jeans. 
Tänk att äntligen få ha egna byxor, att slippa de där arbetsbyxorna haha.
 
Nu har jag bädd ner mig i soffan med en filt, om ett tag kommer äntligen Frida! Som jag saknat den underbara tjejen!
 
Jag är som många av ni vet absolut ingen fiskälskare så om min pappa hade sett vad jag provsmakade idag hade han inte trott sina ögon.
Jag har testat följande saker:
 
- Blåmusslor
- Räkor
- Kräftor
- Varm och kall lax
- Någon rå fisk
- Torsk
 
Är riktigt stolt över mig själv. Vissa av de ovannämnda var till och med riktigt gott!
Jag vill verkligen lära mig äta skaldjur och fisk och att jobba på en fisk&skaldjurs restaurang då måste ju vara det ultimata haha.
 
Imorgon jobbar jag 17.00-stängning. Vet inte exakt vad stängning innebär, hur länge man är kvar nu när det ännu inte är högsäsong. Jag är så laddad för att köra igång, allting känns jätte bra!
 
Här kommer lite bilder från idag. 
 
Restaurangens övervåning
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Duktig tjej!!! :D

2013-04-26 @ 20:59:20
URL: http://emmaelassali.blogg.se
Postat av: Linn

Allt ser ju jätte gott ut men jag och du är ju precis detsamma i vårt "fisk ätande".... ;)

2013-04-26 @ 21:50:00
URL: http://linnsaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0