Tankarna.

Det börjar verkligen dra ihop sig för flytten till Norge. Exakt om en vecka idag flyttar jag hem till Ida eftersom företaget som ska hyra lägenheten för tillträde den 15e.
Därefter är det bara en vecka tills bilen går till Norge.
Har nog fortfarande inte förstått att det är så kort tid kvar innan ett nytt blad vänds i mitt liv. Jag är exalterad över att komma iväg, pirrig för hur allt kommer att vara. Hur mitt liv ser ut om några veckor från och med nu. På samma gång är jag rädd. Rädd för att vara den som är den som inte kan något på sin arbetsplats. Att själv bli upplärd, inte vara den som lär ut.
Att ha alla nära och kära kvar här hemma är faktiskt lite läskigt. Som tur är har både vänner och familj utlovat att dem kommer och hälsar på mig. Dem är alltid bara ett samtal/sms bort som tur är. Jag vet att jag kommer få en oförglömlig sommar tillsammans med nya människor och nya erfarenheter.
Jag känner mig mer och mer redo för var dag som går att anta den här utmaningen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0