Tidsoptimist.

Jag hade inte tid att åka runt och provköra bilar igår då många andra saker behövde prioriteras först. Så antingen ska jag åka runt innan jag börjar jobba på fredag eller så tar jag det på tisdag då jag är ledig igen!

Idag tog jag och Linn en pw innan det var dags för jobb mellan 16-21.30.

Jag valde att ta bort mitt pass på lördag (15-20) för att jag kände att jag inte riktigt hade tid att jobba då.
Först ska jag gå på aerobicen mellan 10.30-11.30 och sen måste jag börja ta tag i allt här hemma eftersom nycklarna ska överlämnas på måndag.
Jag ska packa allt jag ska ha med mig och jag ska packa ner alla saker jag är rädd om här hemma och ställa i kartonger på vinden.
Saker och ting tar alltid längre än vad man tänkt sig, lätt att vara tidsoptimist när det kommer till packning och nu är det ju för en lång period.

Här är bilarna jag ska titta på:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0