Vardagslyx!

Ida skickade ett sms till mig vid halv tre tiden om att en av hennes mammas hundar hade rymt när hon var ute och gick med dem i Enhörna. Jag åkte så snabbt som jag kunde dit ut för att hjälpa henne att leta. Som tur var hade deras granne ringt Idas mamma och sagt att dem fångat in honom precis när jag anlänt dit ut.
Vi satt och pratade ett tag ute i solen med hennes mamma en stund innan det var dags att bege sig mot stan igen. Jag skulle på styrelsemöte klockan fem.
Efter att det var slut gick jag upp och bytte om och fräschade till mig lite för att sen möta upp Ida på Ceasars för en middag och ett glas vin!
Vardagslyx. Varför gör man inte oftare så?

Nu ska jag sova, imorgon väntar ett 60 min styrkepass klockan 11.30 och sen jobb mellan 16-22.15.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0