Back in town.

Jag har varit dålig på att uppdatera här eftersom räkningen för internet inte än är betala och då går det för segt för att kunna göra inlägg.

Jag har jobbat, jobbat och åter jobbat sen jag skrev här sist.

Igårkväll när jag och Malin slutade började den sju timmars långa bilresan hem till Södertälje.
Vi var hemma vid fem, resan gick väldigt smidigt eftersom vi hade vägarna för oss själva nästan hela vägen.

Idag vaknade jag vid elva, åkte bort till Linn och sen körde jag henne till jobbet och hängde där ett tag för att prata lite med alla.
Nu är jag tillbaka hemma hos mamma och pappa, blir en tidig middag idag då pappa ska iväg och jobba sen.
Efter att vi ätit ska jag bort till min storebror en sväng och sen ska jag till Linn!

Fick låna pappas leksak!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0