Nästan klart.

Nu är det till 99,9% säkert att jag förblir en del av det norska folket fram till den 23:e december.
Företaget som hyr min lägenhet nu vill hyra den december ut och jag har ett jobb att gå till här!
Nu väntar jag bara på att min hyresvärd ska godkänna en vidare uthyrning så är allting klart.

Även om jag på ett sätt som sagt vill hem, men ändå vill jag inte det riktigt än!
Nu kan jag spara ännu mer pengar och kommer därmed kunna göra ännu mer saker med min lägenhet utan att behöva låna pengar!
Det känns väldigt bra!
Jag kommer ha större möjlighet att kunna åka hem under hösten då det är mycket lugnare då också.

Nu den 25:e åker jag hem för att kunna skriva nya papper med företaget om allting är färdigt då. Sen tillbaka och jobba de få sista dagarna som är kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0