To do list.

Har precis krypit ner i sängen efter en mysig kväll tillsammans med Linn och Emma.
Innan dess var jag förbi Björn en sväng, fick träffa Vendela som växer så jag blir rädd. Var så kul att få träffa henne, har saknat henne väldigt mycket!

Imorgon har jag en del att fixa.

- Klippa och slinga håret
- Gå till polisen och göra ett nytt körkort
- Ringa till Tele2 och förlänga avstängningen
- Förlänga eftersändningen på min post
- Förhoppningsvis skriva nytt kontrakt för lägenheten
- Hämta och lämna saker i lägenheten

Om jag hinner ska jag även åka ut en sväng till farmor och farfar på eftermiddagen.

Det blir en hektisk dag med andra ord, men det bästa imorgon blir att äntligen få träffa Ida också!
Som jag saknat mina tjejer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0