Så var det tisdag igen.

Jag och Tilda tog en lunch på smak idag. Nu är jag hemma en sväng innan det är dags att börja jobba klockan fem. Malin har jobbat i cafeet idag så ikväll jobbar jag och Silje själva!

Imorgon behövde Brygga 11 min hjälp då det är fullbokat och alla gäster kommer samtidigt men eftersom vi också har en del imorgon kan jag inte hjälpa dem. Hade verkligen velat det men hoppas att Frida hittar någon annan som kan hjälpa dem.

Nu är det bara 10 dagar kvar att jobba, känns väldigt overkligt. 
Kommer bli en stor omställning att komma hem och veta att man inte ska ta tåget tillbaka. 
Saknar dem där hemma sjukt mycket så ser fram emot att komma hem till dem men tror jag kommer längta tillbaka hit efter ett par veckor.

Har fortfarande inte hittat ett nytt jobb hemma. Det är svårt när man inte befinner sig i samma land heller.
Min föredetta personalchef på Ica har i alla fall skrivit ett nytt rekommendationsbrev till mig så hoppas att det blir ett plus i mitt jobbsökande.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0