Tack mormor, jag saknar dig!

Just nu är jag väldigt glad. 
Mamma var tillsammans med en mäklare i min lägenhet idag för en värdering inför renoveringen.

När jag köpte lägenheten för två år sedan ganska exakt var den värderad till 795 000. Jag köpte den för 825 000 och idag värderades den till 975 000 +- 50 000.
Det enda jag gjort sen jag flyttade in är att ha måla vardagsrummet vitt. 
Mäklaren trodde att den skulle säljas för runt 1050 000 om jag skulle velat sälja nu eftersom det är ett väldigt högt tryck efter just ettor och tvåor idag.
Mamma förklarade för mäklaren vad jag planerat att göra i lägenheten och hon trodde att det skulle skapa ännu en värdeökning. 

Lägenheten är det bästa köpet jag gjort, och det är tack vare min mormor som den är min. Tack mormor <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0