Äntligen.

När jag kom hem från jobbet strax efter tre fick jag för mig att börja rensa bland kläder och saker som bara står och aldrig kommer till användning.
Bar upp massa saker på vinden, torkade ur skåp och sorterade bort saker som ska slängas/skänkas osv. Nu, nästan två timmar senare är jag klar. Känns så skönt att ha gjort allt detta, det är något jag tänkt göra väldigt länge men det har alltid dykt upp något annat.

Nu ska jag äta något, vet inte vad jag ska göra ikväll, känns faktiskt lite konstigt att inte gå ut en lördag nu för tiden, det är liksom standard nu mer haha. Laddar batterierna för kryssningen nästa helg, då blir det all in! Tagga tagga tagga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0