Feb. 04, 2013

Direkt efter att jag slutat åkte jag hem, bytte om, drack lite yoghurt och gick ner till gymmet. Jag ville verkligen träna, jag hann inte till x-fit passet eftersom jag slutade när det började så jag fick för mig att testa ett step-pass tillsammans med en helt ny instruktör. Det var inte svårt, snarare för enkelt vilket resulterade i att det blev tråkigt. Ibland blev det lite komplicerat då man är van vid en helt annan typ av step!
Kort och gott, nu har jag gett det en chans men det var ingenting för mig!
Imorgon blir det i alla fall step med Anneli, längtar redan!

Nu har jag precis ätit lite, tänker ligga här i soffan tills det är dags att flytta sig till sängen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0