Heldag med mor min.

Idag har jag och mamma haft en heldag. Vi började med lunch på Nancy's här vid mig och sen åkte vi till Hedlandet. Jag fick en tjocktröja från Helly Hansen och två små blommor att ha på nattduksborden. (Lägger upp bilder imorgon) Hade tänkt köpa dem själv, men mamma insisterade på att köpa dem! Efter det åkte vi hem till dem och åt middag hela familjen.
Därefter åkte jag hem till Linn en sväng där även Sofie och Madde var.

Inte nog med världens träningsvärk i låren mår jag inte alls på topp. Är tjock och torr i halsen och har haft frossa till och från under kvällen. Hoppas det inte blir värre under natten bara...
Nu ska jag sova, om jag ska jobba imorgon börjar jag inte förrän fyra!

Natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0