Ledig tisdag!

Vaknade vid sju imorse och gick direkt ner i tvättstugan och tvättade allt jag hittade som behövde tvättas. Vid halv elva gick jag ner och solade och sen var det step och core. Därefter åkte jag, Linn, Sofie och Madde upp till Skärholmen för att shoppa. Ingen hittade dock något speciellt, jag kom hem med två flaskor torrshampo haha. Den där toppen från Bikbok var såklart slut, så nu har jag beställt den och håller tummarna för att den hinner komma tills i helgen.

Nu sitter jag hemma hos Linn med henne, Ida och Sofia. Linn har slingat Sofias hår och nu är det Idas tur.
Imorgon jobbar jag 06.30-15 och därefter är det styrelsemöte klockan fem.

De här linnena kom jag hem med igår, ett träningslinne och en festtopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0