Mycket credd till mig själv!

Har precis dykt ner i sängen och ska strax lägga ifrån mig telefonen. Imorgonbitti blir det step 06.30 och efter det jobb mellan 9.30-16.00 vad som händer därefter återstår att se!

Idag skickade jag in kontraktet underskrivet till restaurangen i Norge där jag kommer tillbringa min sommar, är stolt över mig själv som vågar dra iväg såhär, det hade jag aldrig ens kunnat drömma om för ett år sedan! Mycket credd till mig själv!

Nästa vecka ska även kontraktet för andra hands gästen skrivas, det är ett företag som kommer hyra min lägenhet. Den kommer fungera som övernattningslägenhet måndag-torsdag åt en eller två personer. Känns hel rätt! Äntligen börjar alla bitar falla på plats, var lite orolig där ett tag att jag skulle vara tvungen att blåsa av allt men nu är allt i rullning igen och det känns sååååå himla braaaa!

Natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0