Onsdag.

Efter jobbet gick jag ner på stan till mamma för att kolla igenom alla dessa papper inför uthyrningen av lägenheten.
Vid fem var det dags för styrelsemöte, gick ovanligt fort idag och vi var klara redan efter en halvtimme. Därefter åkte jag och storhandlade, så skönt att ha det gjort och inte småhandla en massa hela tiden.
Vid åtta åkte jag bort till jobbet och hämtade Ida, vi åkte hem till henne och efter ett tag kom Linn över också. Vi satt och pratade gamla minnen från grundskolan och planerade inför lördag, vill ha lördag nu, är så himla taggad!

Nu ska jag strax sova, eftersom jag sovit i drygt sex timmar inatt så tänker jag sova till halv elva i alla fall. Halv tolv är det dags för ett extra inlagt styrkepass på gymmet och sen vid halv tre ska jag skriva andra hands kontraktet!
Sist men inte minst så jobbar jag 16-21.30 imorgon.

Nu orkar inte ögonen hålla sig öppna längre, dags att sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0