Rutinerat.

Av någon anledning fick jag för mig att gå in och kolla mitt schema innan jag somnade igår och tur var väl det eftersom jag tittade på förra måndagen så idag jobbar jag 15-21 haha!
11.30 ska jag, Madde och Sofie på functional training, jag har aldrig varit på det så vi får se hur detta går, det är tydligen galet jobbigt.

Har precis börjat skriva på mitt personliga brev som ska bifogas i min ansökan till utbildningen inför hösten. Imorgon är första dagen att söka och jag tänker skicka in imorgon! Vet inte om jag sagt vad jag ska söka, det är i alla fall Rådgivning inom bank & finans. Sen är det den här hemska väntan igen, i juni får jag veta om jag kommit in...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0