Tog det lugnt för en gångs skull haha.

Vid halv nio igår begav vi oss mot Sandras bror som fyllde år och förfestade med han och hans vänner. Vid halv tolv beställde vi en taxi som skulle ta oss till Mårtensons. Vi hade så himla roligt, vi dansade i stort sätt hela kvällen! Jag, Sophie och Sandra åkte hem när stället hade stängt medan Madde och Emma drog på efterfest. Hann bli halvt nykter innan vi kom hem så då fick vi för oss att titta på film ett tag haha. Kände att jag inte ville börja köra hem så sent idag utan komma iväg när det fortfarande är ljust så jag hoppas vi kommer iväg runt tre!

Nu ska jag gå upp och se om det är någon mer än jag som vill ha frukost!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0