Torsdagen.

Vaknade upp av att plogbilen körde rally på vår parkering vid nio... Vart klarvaken så fick för mig att få ordning och reda i min garderob och byrå, hade varit oreda väldigt länge så nu fick jag nog!
Efter det gick jag bort till Nancys för att träffa mamma efter hennes handleds-operation.
Efter det körde jag hem henne och hjälpte henne med lite saker då det är handen hon använder jämnt som blivit opererad.
Sen gick jag ner en sväng på stan för att jag var tvungen att lämna tillbaka två saker och jag ville verkligen ha en ny klocka så jag spenderade väldigt lång tid på att försöka hitta en! Tog med mig en hem, ville känna efter ordentligt.
Tycker den var snygg men ändå väldigt enkel!

Nu ska jag snart gå över till Emma där även Madde, Sophie och Sofie är!
Min bror fick jobba över så han hjälper mig på tisdag istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0