2013 - Nytt år och nya möjligheter!

Jag har lovat mig själv att jag ska börja blogga igen för min egen skull. Eftersom jag inte hade nåt specifikt nyårslöfte så får det bli ett nyårslöfte, att börja skriva här igen.

Det händer ganska mycket i mitt liv just nu.
Jag har precis firat jul tillsammans med mina nära&kära och det nya året firade jag in tillsammans med Ida, Maria & Emelie med många fler. En mycket rolig kväll och helt oförglömlig!

I fredagas åkte jag och Emelie tillbaka med Frida till Sandefjord för att få se hur hon har det och vad hon gör där borta.
Jag blev kär i staden och ska nu, om allt går som det ska åka dit och jobba maj-aug! Can't wait!

Eftersom jag beslutade att hoppa av min utbildning har jag nu snart jobbat ett till år på Ica. Min plan är nu att jobba i Norge perioden maj-aug och sen börja studera igen till hösten. Den här gången har jag bytt inriktning helt, nu kommer jag söka rådgivning inom bank&finans! Det känns helrätt!

Nog skrivet i detta inlägg men kände att jag var tvungen att göra en längre sammanfattning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0