Beslutsångest.

Kom hem från Linn för ett tag sen och har nu krypit ner i sängen. Det slutade med att det bara vart vi två och Emelie till slut haha. Vi såg en skräckis och satt sen och kollade på skor och klänningar till ett bröllop vi ska på i februari!

Jag slet som ett djur på jobbet hela förra månaden, jag jobbade totalt 178 timmar för att jag skulle kunna köpa en säng jag verkligen ville ha men just nu känns det ju ganska oaktuellt med tanke på att det inte är lång tid kvar innan jag åker till Norge, så jag lägger den åt sidan tills jag kommer hem och hoppas då att den fortfarande finns kvar!
Har nu fått för mig att jag ska köpa en IPad istället för dem pengarna, har ingen lust att släpa med mig den bärbara datorn när jag ändå använder den så pass lite, så tror att det får bli så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0