Det är frågan.

Jag fick idag reda på att jag kommer få en galen lön den här månaden, rekord.
Jag känner att jag verkligen vill unna mig något fint efter allt slit men är väldigt kluven just nu..
Först skulle jag köpt en ny säng, men det får vänta tills jag är hemma från Norge. Sen fick jag för mig att jag skulle köpa en IPad, men nu är jag mer sugen på en jätte fin klocka (älskar att ha klocka) men på samma gång vill jag unna mig en riktig shoppingdag.. Riktigt i-lands problem jag har att handskas med nu känner jag haha. Vi får väl se vart det slutar...

En bild på mig och Madde från Trosayran i somras!


Kommentarer
Postat av: Emma

Tips mallan, köp ingen ipad. Du kommer ångra dig, ta med din dator istället. Eftersom du har din iphone och det kommer räcka! :) PÖSS

2013-01-23 @ 22:16:58
URL: http://emmaelassali.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0