Lördag.

Timmarna på jobbet bara flög förbi! Klockan fyra var jag nere på gymet tillsammans med Emma och Madde för att vara säkra på att få biljett till steppasset. Det var hysteriskt många tjejer som hopade sig runt disken när dem började delas ut, alla fick inte ens biljett, värsta jag varit med om. Passet var sjukt roligt, mycket steg som var helt nytt och då får man en utmaning så då blir det ju ännu roligare!

Klockan sju var jag hemma hos Anna-Karin, en tjej från jobbet tillsammans med Linn, Mickis, Johanna och Emelie. Det blev lasange och till efterrätt blev det semlor som Johanna hade bakat!

Nu har jag krypit ner i sängen, är helt slut!
Imorgon jobbar jag först mellan 12-19 och därefter ska jag direkt hem till mamma och pappa på middag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0