Många tankar.

Under hela middagen satt jag, mamma och pappa och pratade om Norge.
Det är mycket saker som ska fixas inför utvandringen haha. Under de senaste månaderna har jag varit väldigt lugn i mig själv, allting har liksom bara rullat på. Har jag inte jobbat så har jag tränat och har jag inte tränat så har jag umgåtts med alla mina fina vänner.
Jag känner hur mycket jag har växt i mig själv det senaste året. För ett år sedan hade jag aldrig i min vildaste fantasi fått för mig att flytta till ett annat land för att jobba och träffa nya människor. Även om jag inte flyttar dit för alltid så är det verkligen en riktig omställning.
Jag känner mig stressad, fast på ett bra sätt. Nu kommer ett nytt spännande kapitel i mitt liv!

Nu ska jag sova. Imorgon jobbar jag 8-15, sen blir det x-fit och sen ska jag träffa Ida!


Kommentarer
Postat av: Christin

Va glad jag är för din skulle gumman! Du kommer få det så kul och växa ännu mer som människa :D ser framemot att följa ditt äventyr i Norge :D <3

2013-01-14 @ 09:39:38
URL: http://russh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0