Pratat gamla minnen.

Efter jobbet åkte jag hem till Maria och umgicks lite med Linn, Ida och Emelie! Vi pratade och skrattade åt när man var yngre, lyssnade på gamla låtar osv. Väldigt kul att diskutera om i-lands problemen man hade på den tiden haha!

Imorgonbitti är det x-fit som gäller, hoppas bara inte min självdisciplin sviker mig då jag måste gå själv eftersom ingen annan kan följa med... Så trist att gå helt ensam.. Aja vi får se hur det går!

Kommer iaf att köpa iPaden på MediaMarkt då deras försäkring var klart bäst, 499:- för ett år och då täcker den allt ifrån om skärmen spricker till att den blir stulen. Pricken över i:et var att det är 0:- i självrisk!

Nu åker ögonlocken hiss, dags att sova!

Gammal bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0