Spontanutgång!

Jag skulle egentligen ha stängt på jobbet igår men det var så dött att jag fick gå hem redan halv 9. Visst, jag förlorade dubbla pengarna men eftersom jag, Ida, Emelie och Emelie hade beslutat oss för att gå ut kände jag att jag ville gå för att slippa stressa!

Vi hade hur kul som helst! Sen åkte vi hem till Ida men det slutade med att Ida drog hem till en kille och Emelie hem till sin pojkvän så jag sov själv hos Ida haha!

Nu har jag precis varit och ätit med Emelie och hennes kille på stan och är nu tillbaka hemma hos Ida, själv för hon jobbar haha! Hade alla mina saker här så kände att jag lika gärna kunde hänga här innan det är dags att jobba 15-22.15, känns sådär att jobba idag faktiskt...
Nu ska jag vila en stund innan jag ska börja gå mot jobbet, bilen får stå här till ikväll, lyckades bli jätte full igår, som vanligt haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0