Middag med fina vänner!

Blev lite mycket alkohol igår, som vanligt haha men gud så kul vi hade. Slutade med att några badade i en stor fontän här i stan haha!
Det var tungt att gå till jobbet klockan ett men det gick väldigt bra i alla fall! Jag skulle slutat vid nio men det var mycket att göra då så jag stannade kvar till tio.
Efter att jag slutat satte jag mig tillsammans med i stort sätt alla jag umgås med här för att äta middag.
Det blev en paella variant av risoni, saffran, tomat och en vit fisk, sjukt gott! Till efterrätt blev det chokladmousse!

Nu ligger jag i sängen, är helt färdig. Börjar fem imorgon så tänker verkligen sova ut ordentligt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0