Vilken superdag!

Jag var ju ledig igår så vi började att åka ut till han på jobbets landställe. Vi badade, grillade korv och hittade på ett eget brännboll i form av en pinne och en gummiboll, vad vi skrattade!

När vi kom hem gick jag och la mig och sov middag, finns det något lyxigare?
När jag vaknade började jag med att gå och handla saker så jag kunde göra mig en sallad.
Jag började titta på The Notebook men hann aldrig titta klart för sen kom Frida hem och då satte vi oss ute på balkongen och pratade i typ fyra timmar över två flaskor vin, vi hade så mysigt!

När Malin O hade slutat lyckades jag få med mig henne ner till Pir en sväng eftersom Frida inte orkade. (vi blev ju ganska fulla då haha)

Nej nu ska jag sova vidare, vet inte varför jag vaknade nu haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0