Ensam hemma i fyra nätter.

Tiden gick förvånansvärt fort idag, tror det var för att det var mycket att göra!
Det blir roligare för var dag som går nu när man kommit in i det. Idag tog jag det stora steget att ta bort min skylt där det står att jag är under upplärning.
Kanske inte låter som en big deal för er läsare men det innebär att gästerna inte längre har samma överseende med om man gör fel med något till exempel. Någon gång skulle den av, och det blev idag!

Jag insåg tidigare idag att jag kommer sova ensam här hemma sön-mån, mån-tis, tis-ons och ons-tors eftersom Malin och Malin åker hem till Sverige imorgon!
Tur att jag har Tilda här ovanför och en massa andra härliga tjejer här i stan!
Visst att jag har bott själv hemma i Södertälje i över ett års tid men nu är jag ju van vid att bo tillsammans med andra och jag tycker verkligen om att göra det! Undra hur det känns när jag kommer hem till Sverige i september. Får nog be min själsfrände Ida att flytta in haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0