Home sweet home.

Jag tänkte bara dra en kort sammanfattning om min vistelse hemma i södertälje. 
Jag kom dit på torsdagen och på fredagen tog min lillebror studenten.
På lördagen var jag, Emelie och Ida först hemma hos Emelie innan vi begav oss ner till Brasseriet, väldigt bra kväll!
Utöver det har jag umgåtts med fina människor och njutit så mycket jag kunnat och den här gången var jag inte alls lika stressad som senast.
 
Igår vid halv fem var jag tillbaka i Sandefjord och var på jobbet klockan halv sex, det var riktigt tungt att jobba efter att ha rest i cirka sju timmar. 
 
Nu ska jag sova, när vi var klara på jobbet vid halv två gick vi som jobbat bort till ett uteställe och satt och pratade över något att dricka! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0