Internetshopping.

Vid halv sju kom Frida hit från Oslo (Hon går i skola där fem dagar i månaden). Efter ett tag mötte hon upp Sarah för vin men jag var så trött att jag inte orkade följa med då. Jag ändrade mig vid halv tio, tog med mig en flaska vin och gick dit för att göra dem sällskap i det sköna vädret på balkongen! Sjukt att man kan sitta i linne klockan elva på kvällen!

Vi kom hem för ett tag sedan och Frida sover redan, hon är tror hon håller på att bli sjuk. Malin och Malin jobbar så här ligger jag, och vad har jag gjort då? Jo jag har internetshoppat på rean.

Det var länge sen jag köpte en ny väska så kände att jag ville ha en ny och sen behövde jag ett par nya sådana skor. 269:- för båda sakerna, helt okej tycker jag!
Jag hoppas nu på att jag hinner få dem innan torsdag så jag kan ta väskan med mig hem då jag var dum nog att inte ta med mig någon hit haha!

Nej nu ska jag sova, är jätte trött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0