Mamma och pappa på besök!

Igår kom mina föräldrar hit för att se hur jag har det.
Vi började med att sitta ute och prata borta vid deras husbil och klockan sex hade vi bokat bord på jobbet. Dem var helt lyriska över maten och hur fint det är här!
 
Jag fick en liten svart resväska i födelsedagspresent, precis vad jag behövde så nu slipper jag låna deras jämt!
Det var jobbigt att säga hejdå eftersom det nu dröjer cirka två månader innan vi ses igen.
Sjukt ändå att halva tiden här borta redan gått. 
 
Jag sov hos dem i natt och när vi vaknade gick vi en rundtur här och sen gick jag och mamma en sväng på stan. Jag hittade ett par beiga jeans som jag fick av mamma! 
 
Nu har dem tagit båten tillbaka till Sverige och nu ska jag och Frida hämta indisk mat!
 
 
 
Här uppe sov jag, det är en 140 säng så det är gott om plats!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0