Spontant = Alltid lika trevligt!

Jag hann inte ligga i soffan särskilt länge igår innan Linda skrev och frågade om vi skulle dela en flaska vin hos henne. Super sådär efter träningen haha!
Vi hade i alla fall jätte trevligt och jag gick hem vid halv tolv och då var min plan att sova men då hade Malin O precis kommit från jobbet så det slutade med att vi öppnade en flaska rödvin haha!
YOLO som min älskade Linn hemma säger.
Längtan är stor efter mina fina tjejer hemma men jag vet att dem väntar på mig <3


Kommentarer
Postat av: Linn

Haha! YOLO på den där!
Saknar dig💗❤

2013-06-26 @ 15:31:49
URL: http://Linnsaan.blogg.se
Postat av: Ida

<3<3<3<3<3<3<3

2013-06-28 @ 12:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0