Utomhusträning är roligare än inomhusträning!

Efter att vi ätit lunch gick vi en sväng på stan. Jag hittade en ny kuvertväska då jag blev av med min förra söndagen.
Jag tänker unna mig en finare kuvertväska från DKNY, Michel Kors eller något men har ännu inte hittat den perfekta så den här får fungera så länge.

Efter att Malin och Malin gått till jobbet gav jag och Linda oss upp på Mittåsen (utsiktsplatsen här i Sandefjord) och sprang upp och ner i trappan och gjorde en rad olika övningar. När vi var slutkörda så gick vi till McDonalds och köpte med oss varsin sallad och slog oss ner i parken.

Nu är jag hemma och ska ta en dusch och sen krypa ner i soffan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0