Bra helg.

Direkt efter jobbet igår var det snabba ryck hem och fixa sig innan Hanna kom och plockade upp mig och Linn här för att åka ut till Viksberg och födelsedagstjejerna. Vi hade en mycket trevlig kväll som gick alldeles för fort. Vid elva åkte vi upp till berget och såklart gick tiden lika snabbt där tyvärr men vi hade väldigt roligt!

Vaknade upp hemma hos Ida. Jag hon och Emelie åkte och åt lunch vid ett och vid tre var jag hos mamma och pappa för lite påskmat.
Nu är jag hemma, tog med mig väskan jag ska ha till Norge hem och hela jag får verkligen plats där i, jag var tvungen att testa haha!

Nu tänker jag ligga i soffan helaaa dagen. Imorgon blir det jobb mellan 10-17 med dubbelt betalt. Helt okej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0