En riktig fixardag!

När jag kom hem från träningen imorse tog jag först en lång dusch och sen gjorde jag lite lunch. Därefter tog jag tag i att ringa en bilverkstad för att få några saker fixade. Aldrig roliga pengar men det är saker som tyvärr inte fixar sig av sig själv haha.
Jag ville inte lämna in den smutsig så jag åkte hem till mamma och pappa och dammsög ur den och åkte sen till en CleanCar station och tvättade den. Nu är hon som ny både på utsidan och på insidan och redo att lämnas in på torsdag morgon. Onsdag nästa vecka är det dags för besiktning.

Vid fem kom min storebror hit och satt upp mina lampor. Äntligen! Dock blev det bara i vardagsrummet och i sovrummet för den ena lampan saknade en del och den andra behövde andra skruvar så dem ska sättas upp nästa vecka!
Imorgon kommer Linn och sätter upp mina tavlor till sovrummet som jag beställde för länge sen då vi inte hann fixa det idag. Tror det blir hur bra som helst!

Nu är det dags att sova eftersom jag öppnar imorgon!
God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0