Födelsedagsfirande!

Min jobbtid igår förvandlades från 16-21.30 till 15-22.20.
Eftersom Ida började klockan tre och jag klockan fyra och jag ändå skulle köra ut henne till jobbet så ringde jag och kollade med kassaledaren om jag behövdes tidigare (dubbelt betalt haha). Det var okej att jag kom in och de två sista timmarna var jag i informationen och stängde där.

Idag ska vi på födelsedagsfirande hos Sofie ute i Viksberg för henne och Emma. När vi känner oss nöjda där fortsätter vi upp till Torekällberget!

De här sakerna kom jag hem med igår, kan dock inte bestämma mig för vilken färg jag vill ha på solglasögonen. Jätte irriterande!

Nu ska jag äta lite frukost och sen hänga på låset till systembolaget haha. Därefter blir det först jobb 11-18 innan det är dags att åka ut till Viksberg!

Ha en fin lördag allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0