Kul att drömma sig bort.

Klockan ringde 8.15 idag och klockan nio mötte jag upp Ida och Linn för en långpromenad. Vi gick i ca en och en halvtimme, jätte skönt i det här fina vädret!
 
Just nu sitter jag och tittar runt på kakel och badrumsmöbler. Det är kul att sitta och jämföra och få en vision framför sig om hur det kan komma att se ut.
Det jag vet är att det kommer bli ett helkaklat vitt badrum med vita högblanka badrumsskåp. I duschen ska jag ha en grå "rand" av kakel för att det ska hända något. 
Tyckte det är smartast att välja neutrala färger och sen ta in starka färger i handdukar och badrumsmatta. 
Jag ser verkligen fram emot att göra detta men det som står högst upp på listan när jag är tillbaka här hemma från Norge är att skapa matplatsen, det kommer bli ett lyft för hela lägenheten!
 
Nu ska jag snart ta en dusch och göra mig i ordning för sen är det jobb mellan 15-21.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0