Ledig dag imorgon.

Nu har jag precis krypit ner i sängen. Planen är att jag ska infinna mig på gymet 06.30 imorgon för step men det lockar inte alltför mycket just nu. Det lutar mer åt en långpromenad i solen faktiskt.
Jag är ledig imorgon och har inte en aning om vad jag ska göra, har funderat hela dagen men ändå inte kommit på något haha.
Jaja, vi får se vad det blir!

Jag har legat och pratat med Ida i typ 45 minuter om att vi vill ha något att se fram emot igen, man måste ha det för att se ljuset i tunneln på vardagar. Vi kom dock inte fram till något ikväll så vi får väl spåna vidare haha.
Något vi båda är överens om i alla fall är att det ska innefatta alkohol haha!

Bra ögon på oss alla tre haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0