Lyckad resa!

Kryssningen vart väldigt lyckad, tror att vi alla är lika nöjda!
Vi kom på båten vid halv fem, men eftersom de skulle städa hytterna först så fick vi slå oss ner och ta något att dricka först!
Vid åtta öppnade taxfreen och sen var det dags att göra sig redo för kvällen.
Jag tror att jag gick och la mig runt sex och vaknade väl vid elva dagen efter.
Båten var bra, poolen och soldäcket längst upp förvandlades till dansgolv och det var riktigt bra!

Jag och Ida är sugna på att åka igen, vi funderar på den 16:e redan haha! Får se vilka som vill följa med den här gången. Vi två älskar i alla fall att åka på kryssning och hade lätt och vi hade kunnat åkt en vända till haha!

När vi kom hem igår vid fem gick jag och Ida till kebabhouse och sen köpte vi med oss glass hem hit och kollade film. Hon sov kvar här och jag led med henne när hennes klocka ringde och det var dags för jobb för hennes del klockan tio...
Jag börjar jobba klockan tre och tror att jag och Linn ska ta en prommis innan dess!

Jag tog dock inga bilder så jag bjuder bara på den här på mig och Ida och lite glass dagen efter haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0