Måndag.

När jag var klar hos frissan mötte jag upp Ida för en lunch och sen strosade vi runt på stan ett tag innan vi åkte bort till skopunkten. Jag köpte två jätte tråkiga skor, ett par höga vita tygskor och ett par låga vita haha men det är sånt som går åt, älskar att ha det.

Efter att vi slutat jobbet följde jag med Ida hem en sväng för att ta reda på mer info om Västerås dit vi hade tänkt åka ett gäng den 13e april för shopping/utgång.
Vi kom upp med två till alternativ. Norrköping och Linköping. Imorgon ska jag ringa runt till deras turistbyråer för att få fram vart man bor billigast men ändå centralt.

Jag jobbar 10-16 imorgon och klockan sex ska jag vara på öppet hus för utbildningen jag sökt till hösten. Vill ju se hur skolan ser ut och få mer information!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0